Parlem d'infantesa.

El tema conté 4 respostes, té 4 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Sumaya fa 1 any, 1 mes.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Comencem la setmana amb un nou poema del llibre del mes Quan els grans arbres cauen.

Gronxador

“Dels parcs i dels jardins de la teva infantesa
    em quede amb l’arena. Amb tot el que, mentre volaves alt, et lligava fermament a terra.”

Recordeu algun detall dels parcs i jardins de la vostra infantesa?

Luna de Mar 
    Participant

Jo recorde un gronxador de la meua infantesa que vam posar penxant d’una olivera. Era el típic de fusta i corda i em vaig pasar hores allà baix.

El que entenc del poema és que, tot i que un gronxador et permet volar, continues lligat a l’arbre on estava enganxat… Potser és una metàfora de com ens lliguen les arrels a la terra tot i que volem del niu.

Merxe 
    Participant

M’agradava observar les branques i les fulles dels arbustos,geomètricament podats, que limitaven el jardí, passar la mà per damunt i agafar els xicotes fruits i desfer-los entre els dits. Ho recorde com un gest que em relaxava, perdre el temps i que no importara.
    Al poema, interprete que l’arena i la terra representen el lligams emocional entre qui escriu i el xiquet o la xiqueta que s’engronsa i vola, és a dir, que creix per a viure els seus propis somnis, separant-se dels seus, però que gràcies als “lligams fermes a terra” retornarà en algún moment.

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Moltes gràcies Luna i Merxe per transmetre les vostres experiències al fòrum. Qué bonic poder viatjar a la nostra infantessa gràcies a un poema.

Sumaya 
    Participant

Recuerdo que se me pasaba el tiempo volando jugando precisamente con la tierra, con las manos sucias y con cualquier objeto que me encontrara. Recuerdo que la imaginación volaba jugando en la montaña de mi pueblo a hacer cabañas… Y ahora que vivo en una ciudad, agradezco haber tenido una infancia tan ligada a la arena, los árboles y la naturaleza. Esos recuerdos son los que nos recuerdan que no todo debería ser ciudad y cemento en nuestra vida 🙂

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account