Com va la lectura?

El tema conté 3 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Helena (@desvanida) fa 3 mesos, 3 setmanes.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Lectors i lectores, com aneu? Ja esteu immerses en les pàgines de Narcís o l’onanisme?? Què és el que més us està cridant l’atenció?

Merxe 
    Participant

Ja he començat la lectura i estic gaudint des de la primera pàgina. M’ha sorprés gratament la tècnica que utilitza l’autor de barrejar relat amb els pensaments en primera persona del protagonista, pensaments molt concisos, passant d’una idea a una altra no se sap molt be com perquè no hi ha un ordre clar -evita inclús separ les frases amb signes de puntuació-, tal com es desenvolupa el pensament humà en moltes ocasions.
    M’ha trauen molt les lectures que, a més de contar una ficció, fa gests de complicitat amb la literatura, la història, les arts, la filosofia, la ciència…aquest llibre sembla ser un bon referent al respecte dins la cultura valenciana i en valencià. Respectant les distàncies, va ser un punt molt interessant en la meua lectura de “L’assassí que estimava els llibres” de Martí Domínguez

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

A mi també va ser el relat torrencial i el joc entre la primera i la tercera persona el que primer em va sobtar del llibre. I molt gratament com tu dius! Al llarg de les pàgines es llig i s’entén perfectament tot el pensament i les inquietuds del jove Narcís. Ja ens diràs!!!

Helena (@desvanida) 
    Participant

Llegit!
    Feia temps que tenia pel cap llegir-lo i el club de lectura virtual m’hi ha esperonat!
    Molt interessant els vídeos que heu generat i que en complementen la lectura!

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account