Obrim el fòrum de "Les quatre vides de l'oncle Antoine"

El tema conté 2 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Helena (@desvanida) fa 1 any, 5 mesos.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

“Les quatre vides de l’oncle Antoine” de l’escriptor i periodista Xavier Aliaga publicada per Angle Editorial és la novel.la que llegirem al club virtual de lectura durant el mes de juny.

La novel.la conta la història de l’oncle de l’autor, Antonio Aliaga, que hagué de pegar a fugir a França després de la guerra civil i es va allistar en la Legió Estrangera francesa. Xavier Aliaga, que no va conéixer el seu oncle, reconstrueix la història familiar per evitar que caiga en l’oblit.

Xavier Aliaga va nàixer a Madrid però es va criar a Xàtiva. Escriptor i periodista, ha treballat en comunicació política i com a columnista i contertuli de ràdio i televisió. Actualment és responsable de cultura de la revista “El Temps”. Ha publicat entre d’altres “Els neons de Sodoma” (premi Andròmina), “Vides desafinades”(premi Joanot Martorell i premi de la crítica) i “El meu nom no és Irina” (premi de la crítica).

Obrim un nou fòrum de lectura amb l’obra de Xavi Aliaga. Vos convidem a llegir aquest mes de juny una història familiar apassionant que és alhora la Història del segle XX.

Lluïsa 
    Participant

Bon dia. Amb moltes ganes de participar en el fòrum sobre Les quatre vides de l’oncle Antoine. La temàtica m’interessa i conéixer un nou escriptor també.

Helena (@desvanida) 
    Participant

Hola!! M’hi sume. Lluïsa, tu i jo repetim de l’anterior club, el de maig!! Un goig vore’t de nou!!

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account