Opinió breu.

El tema conté 3 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Pilar fa 1 any, 12 mesos.

• Autor
    Entrades
     Parotet 
    Participant

Hola, soc @joanjogarcia (vaig haver de duplicar el perfil perquè havia perdut la contrasenya).
    M’agradaria saber si us ha agradat el llibre, quines coses en destacaríeu com a positives i quines com a negatives. Gràcies.

@joanachilet @rosamaria @emparalemany @eloymiralles @javiersanbu @mikealicante @mariaq @neus
    @anaellin @sandra @laietta2100 @merxe @aube @llegidora @majeta @pilarbarbosa

Una abraçada.

Pilar 
    Participant

el que més m’ha agradat, els personatges, com els punts de vista del propis personatges ens fan, com a mínim a mi, mimetitzar la seua postura. el que menys, a l’acabar la novel.la em va donar la sensació que necessitava quelcom i crec que potser em mancava un últim monóleg de la Clea com a personatge de ficció. Ja sé que ho fa el Manel en nom seu, però… Opinió humil. @joanjogarcia

Parotet 
    Participant

Ostres @pilarbarbosa, un últim monòleg de Clea per rematar La set del nàugraf on es descobrira que no és egoista sinó una persona assenyada i curosa de la gent (per exemple que no desapareix de casa Andrea i Pablo per festera sinó per no abusar de la seua confiança, on mostrara que no utilitza l’M sinó que de vegades es sent utilitzada per ell haguera sigut la bomba!). S’obren infinites possibilitats: quins sentiments li desperta Pablo…

Pilar 
    Participant

el poble vol un esqueix i en @joanjogarcia l’ha de complaure. Bé, suposo que acabat el mes, acabat el grup. Ha estat un plaer i sobretot gran feina del coordinador i de l’autor. I com que no callo ni sota l’aigua, us recomano ‘El cel no és per a tothom’ de la Marta Rojals. Fins ben aviat!

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Iniciar sessió

o    

No recordes les teues dades?

Create Account