Les novel·les i contes de l'M

El tema conté 1 resposta, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Pilar fa 2 anys.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Bona vesprada, com va la lectura?

Arribats al capítol VIII ens assabentem que l’M ja ha publicat diversos llibres de relats i novel·les. Mentre que l’Andrea confessa no haver tingut temps per a llegir-los, el Pablo no tan sols els ha llegit, els interpreta intentant extraure el missatge ocult. Així s’acaba el capítol:

El conte em va generar molts dubtes perquè vaig voler interpretar que la referència a L’origen del món era una clara al·lusió a Clea; a la Clea decapitada del primer conte. Llavors, qui era jo? El turc frívol i obsessiu? Potser, però també potser que el turc frívol i obsessiu fora un turc tímid i curt de vista que M em presentà en la celebració per l’aparició de la seua primera antologia poètica.

És producte de les seues dèries i Pablo sobreentén coses? O tal volta és la particular forma que té l’M de redimir-se o contar la seua versió de la relació que tenien tots? Què penseu?

Pilar 
    Participant

bé, quan vaig llegir aquest capítol també vaig fer igual que el Pablo, és a dir buscar el ‘qui era qui’ a la història de l’M. Fins i tot, trobar més peus al gat. de fet, me’l vaig llegir dos vegades per intentar treure l’entrellat. @joanjogarcia

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Iniciar sessió

o    

No recordes les teues dades?

Create Account