Llegir La mirada de vidre és estar "en un altre món"

Este debate contiene 3 respuestas, tiene 4 mensajes y lo actualizó  Lluïsa hace 1 semana, 1 día.

• Autor
    Publicaciones
     Full de Lectura 
    Jefe de claves

El poeta Manel Pitarch diu que quan lliges «La mirada de vidre» estàs en «un altre món».

Manel Pitarch: «Anna, quan relata, està pintant alhora i és tot molt cromàtic»

Què penseu vosaltres? Fins a quin punt podeu vitjar amb les imatges creades per l’autora? Què és el que més us agrada?

Luna 
    Participante

Manel transmet totalment la sensació que vaig tindre llegint el llibre! A mi em pasa que hi ha voltes que necessite aturar la lectura.. sobre tot quan Madame Babinski li diu a familiars que la seua filla o neta està en la mateixa habitació i elles es creuen que es veritat…

Azafu 
    Participante

Bon dia,
    Encara no he pogut començar la lectura de l’obra d’aquest mes, La mirada de vidre però recorde quan vaig llegir El retorn de l’hongarés que no podia abandonar la lectura, el llibre em va captivar i necessitava continuar llegint-lo. Pel que fa a les imatges que crea l’autora, volia comentar també que vaig gaudir molt de l’exposició La llum i la fenedura on, junt a Sebastià Carratalà, creen imatges molt colpidores a partir de planxes de acer, a les quals donen profunditat i expressivitat. Pense que el fet que Anna Moner siga pintora influeix bastant en la seua obra escrita.

Lluïsa 
    Participante

Bon dia. Estic d’acord amb Manel Pitarch i amb les altres lectores. Llegint el llibre tenia la sensació d’estar davant d’una pintura o inclús d’una fotografia amb molta resolució i detall. De vegades, llegint alguns parràgrafs he tancat els ulls i he vist (no imaginat) el lloc que es describia a la novel·la.
    Per altra banda, m’han agradat molt totes les referències pictòriques, musicals i artístiques en general.

Viendo 4 publicaciones - del 1 al 4 (de un total de 4)

Debes estar registrado para responder a este debate.

Inicia Sessió amb el teu usuari i contrasenya

o    

Ha oblidat les seues dades?

Create Account