Salutació d'inici del Club de Lectura

El tema conté 7 respostes, té 5 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Pepa Guardiola fa 1 any, 5 mesos.

• Autor
    Entrades
     Pepa Guardiola 
    Participant

Amigues i amics, vos salude amb una abraçada virtual de benvinguda.
    Per a mi aquesta experiència és tan nova com imagine ho és per a vosaltres. Espere que seguir el foro no em coste tant com entrar. Ara que això és com tot, una vegada passat el fil tot és cosir i cantar. Segur que tenim un debat fructífer i interessant. Considere molt importants les aportacions i punts de vista de lectores i lectors, en més d’una ocasió m’han descobert aspectes que jo no havia vist.
    Bon inici de lectura de “La memòria de les ones” i gaudiu de la novel.la tant com jo he gaudit escrivint-la.

Merxe 
    Participant

Hola a tots i totes, aquesta és una molt novedosa experiència q estic desitjosa d’encetar. No s molt bé per on començar, llegint la novel.la? Supose que prompte rebrem alguna indicació. D’altra banda, serà un gran plaer compartir la tertúlia amb la mateixa autora, Pepa Guardiola.

Ana M. García García 
    Participant

Gràcies per incloure’m en este fòrum. Espere disfrutar de la història de Laureana, que per a mi acaba d’arribar a la seua terra en cotxe, no en Alsa…

Pepa Guardiola 
    Participant

Hola Mercedes Martínez, anirem fent com bonament puguem, segur que acabem per convertir-nos en expertes en clubs lectors virtuals. De moment, com bé dius,comenceu per pujar a l’avió amb Laureana i volar entre lletres des de la primera pàgina del llibre.✈📖
    Ara que Ana M.Garcia ja ha arribat a la Marina, sort que l’han duta en cotxe, perquè en el transport del bus Alsa igual encara no havia ixit de València 🐢🐢🐢🚌🚌 😙

Helena (@desvanida) 
    Participant

Laureana acaba d’arribar a ma casa. A partir de hui m’incorpore de manera activa a la lectura col·lectiva i als fils oberts! Amb ganes i comboi!

Pepa Guardiola 
    Participant

M’alegre que ja tingues a Laureana, fes-li lloc que porta amb ella una bona colla de dones.

mikealicante 
    Participant

A mí m’ha costat 15 díes entrar al foro des de que em vaig obrir el compte a la pàgina, crec que vaig perdre’m en alguna rotonda virtual… 😛

Pepa Guardiola 
    Participant

Hola Mikealicante, agafa el cap de cada fil obert i voràs tot el que hem cosit.
    Una abraçada.

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account