Entrevista i tertúlia completa amb Pepa Guardiola sobre "La memòria de les ones"

El tema conté 3 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Full de Lectura fa 1 any, 5 mesos.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Vos oferim l’entrevista i la tertúlia final sobre “La memòria de les ones” de Pepa Guardiola, gravada el dia 22 al Monestir de Sant Miquel dels Reis de València, seu de la Biblioteca Valenciana.

Pepa Guardiola 
    Participant

Gràcies Full de Lectura, pel tracte, l ‘interès, l’atenció, la difusió, la cura i la delicadesa que heu tingut cap a la meua obra i cap a la meua persona. Gràcies a Salut Alcover per l’entrevista i la presentació, a Rafael Benedito Fornas, Majo Siscar Banyuls per la participació i les aportacions; gràcies a l’equip tècnic que va saber fer fugir el meu pànic a les càmeres i ha fet aquest muntatge tan bonic.
    I gràcies a les lectores i lectors que han seguit la lectura de “La memòria de les ones”, primer llibre del Club de Lectura Virtual de Full. A seguir.

Helena (@desvanida) 
    Participant

Gràcies a tu Pepa! Ha estat una experiència diferent però fantàstica per dos motius:
    – per una banda, pel que fa a la relació amb l’autora d’un llibre, ha estat un privilegi poder-te preguntar detalls tan concrets com el motiu de l’ús de cosconelles enlloc de picoretes o tan generals com traslladar-te que mentre et llegia tenia al cap les pedres i les ones de la Woolf.
    – per altra banda, ha estat un comboi poder interactuar amb altres lectors i compartir l’experiència lectora. Tot i que no ha passat al fòrum sinó al vídeo, m’ha resultat xocant vore com Majo Siscar et trasllada una pregunta que jo m’he fet al llarg del llibre també, sobretot al final: què passa amb Ximo? Tot el final l’he llegit amb l’enronieta al cap que reapareixeria!!! Però no!! No he estat l’única que ho pensava!

Gràcies Pepa per contar una història que personalment, com a Majo, m’ha connectat amb la generació dels pares i dels iaios, estes històries íntimes però que en trobar-les als fulls d’obres literàries te les fan històries compartides i te les posen -encara més si cap- en valor.

Gràcies Full per la còpia del llibre que ens heu fet a mà també als 20 primers inscrits.
    Ens veiem a la tertúlia de juny!

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Gràcies a Pepa Guardiola per la seua generositat amb aquest club virtual i amb els lectors i lectores, amb els quals ha que ha interactuat de forma diària. Pepa Guardiola serà sempre una una espècie de padrina de Full de Lectura perquè ens ha acompanyat en el naixement i bateig.

I gràcies a Àfrica Ramírez, editora de Balandra Edicions, per la seua col.laboració i acompanyament.

Esperem amb candeletes la pròxima obra de Pepa Guardiola.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account