De novel.listes i ciutats

El tema conté 3 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Pepa Guardiola fa 1 any, 5 mesos.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Pepa Guardiola ubica la nostra novel.la del mes en Xàbia, una ciutat que no apareix pel seu nom però que tots podem reconéixer. L’estima de la nostra autora per la seua ciutat queda palesa en l’entrevista que, l’any 2013, li féu l’Ajuntament de Xàbia, on fa de guía turística pels seus racons favorits.

La UNESCO atorga des de l’any 2004 el guardó de ciutats literàries. Una unió entre ciutats i literatura que la revista National Geographic repassava en un reportatge d’ara fa un any.

http://www.nationalgeographic.com.es/viajes/grandes-reportajes/viaje-las-ciudades-literarias-del-mundo_11413/1

Quines són les vostres ciutats literàries favorites? Quines heu visitat? Quines teniu encara pendents?

Merxe 
    Participant

Barcelona seria la meua ciutat literària favorita que he recorregut en unes quantes lectures de diferents gèneres. L’he visitada moltes vegades i a cada visita imagine una nova excusa per tornar, o retornar perquè també és la ciutat de la meua infantesa.
    Tinc pendent visitar la ciutat de New York, qüestió que en part es deu a un dels meus autors favorits, Paul Auster.

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Xàbia és la ciutat natal de la nostra autora del mes però és molt més per a ella. També és el lloc on ha triat viure i una font inesgotable de tradició oral, que ha amerat tota la seua obra. En “La memòria de les ones”, Xàbia és ben present, tot i que no apareix pel seu nom. Tercer avançament de la conversa amb Pepa Guardiola, que podreu veure ben prompte:

Vos interessen els textos de Pepa Guardiola sobre la tradició oral en la comarca de la Marina? Podeu començar per aquest:

“Contes de riurau”
    Pepa Guardiola
    Edicions 96

Pepa Guardiola 
    Participant

Merxe, jo també tinc pendent la visita a New York, sn realitat hi ha moltes que tinc pendent la visita, però de totes és New York la que espere veure abans que el cos i les neurones em fallen. Tinc a Paul Auster entre els escriptors admirats.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account