Benvinguda a Full de Lectura

El tema conté 5 respostes, té 5 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Pepa Guardiola fa 1 any, 5 mesos.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Bon dia a tots i totes. Benvinguts al Club Virtual de Lectura Full de Lectura. Gràcies a tots els que vos apunteu per aprendre valencià o per compartir la lectura de forma col.lectiva, com confesseu en els vostres primers missatges. I gràcies especialment a Pepa Guardiola, l’autora amb la qual inaugurem aquest club, per la seua implicació i generositat.

Full de lectura té per objectiu promocionar l’hàbit de la lectura i fomentar el món del llibre valencià des de tots els gèneres literaris. Cada mes llegirem tots junts un llibre, plantejarem elements de reflexió i, a final de mes, celebrarem una trobada audiovisual entre l’autor/a i alguns dels nostres socis i lectors que, evidentment, podreu veure tots.

La nostra primera lectura corresponent al mes de maig és “La memòria de les ones” de l’autora Pepa Guardiola, que ha editat Balandra Edicions. Vos convidem a endinsar-vos ja en aquesta novel.la protagonitzada per dones. L’última setmana de maig, Pepa Guardiola es trobarà amb dos dels lectors d’aquest club en una entrevista audiovisual que celebrarem a Sant Miquel dels Reis. L’entrevista serà publicada i sobre ella també podrem parlar al fòrum.

En els pròxims dies anirem publicant vídeos en el fòrum i obrint fils de debat amb continguts addicionals. Comencem la lectura.

mikealicante 
    Participant

Mira que m’ha costat poder afegir-me al forum, fa dues setmanes que vaig abrir el compte però no he tingut idea de com entrar al forum fins fa cinc minuts… Per a propers llibres no estaría de més una millor explicació de com entrar als fórums. Bentrobats, siga com siga…

Helena (@desvanida) 
    Participant

Mikel, a mi em passava que veia els comentaris singulars dins del grup del llibre (com a novetat o últim missatge publicat) però no sabia que ací al fòrum estaven tots ordenadets per temàtica, per fils! Així que també fa poc que estic on toca 🙂 Bentrobats!

Pepa Guardiola 
    Participant

Jo també vaig estar buscant les tecles bona estona per entrar al fòrum. Però és com tot, fet el caminet la primera vegada, desprès ja no costa.
    Abraçades

Lluïsa 
    Participant

Fa uns mesos vaig llegir el llibre col·lectiu “Entre dones”. Un dels relats que més em va agradar, tant per la temàtica com per l’estil literari, va ser “On ets, mare?” de Pepa Guardiola. Per aixó estava interessada en llegir un llibre de l’autora i, afortunadament, vaig descobrir el Full de Lectura i el seu Club de Lectura Virtual al voltant de “La memòria de les ones”

Pepa Guardiola 
    Participant

Gràcies Lluïsa, un plaer compartir amb tu els meus textos. Ara són tan teus com meus.

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account