Com va la lectura?

El tema conté 3 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Full de Lectura fa 2 mesos, 2 setmanes.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Boooon dia! Com va la lectura??

Per ací portem uns quants “dies” de lectura amb La Germandat. Complot mundial contra les dones de David Miró i ja tenim ganes d’anar comentant els temes on ens porta la novel·la.

El text, escrit en forma de dietari amb una veu principal i única (de moment) es dirigix al seu fill per a donar-li una sèrie de recomanacions al voltant de la vida, dels diners… I de les dones. És una lectura àgil, fàcil i dividida en 40 dies on l’autor ens convida a (re)pensar.

Per ara, el personatge que ens parla no destil·la precisament molta simpatia… No crec, tampoc, que cap persona es puga sentir identificada amb la seua percepció del món… O si??

I, tot i parlar d’un món ficcionat, hi ha un rerefons que, desgraciadament, em sembla radicalment familiar/real. Què en penseu? Trobeu paral·lelismes i metàfores amb la realitat?

Luna de Mar 
    Participant

Hola.
    De moment no tinc el llibre, però m’apunte a la lectura i en uns dies comente.

Llegidora 
    Participant

Ja tenim el llibre! Comencem la lectura!

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Us deixem per ací un vídeo de l’autor llegint un dels paràgrafs clau del llibre!

https://www.facebook.com/FULLdelectura/videos/375573836718735/?notif_id=1567690044036247&notif_t=page_post_reaction

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account