Com va la lectura?

El tema conté 4 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Azafu fa 3 mesos, 2 setmanes.

• Autor
    Entrades
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Bon dia! Com va la lectura??

Per ací ja estem immerses en el llibre del mes “I tu, sols tu”. Com van les primeres impressions?? Coneixíeu les cançons? Que us semblen les històries?

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

En aquest vídeo Isabel Canet ens llig part de la introducció del llibre. I també ens conta els motius d’aquest homenatge a la música valenciana i als seus músics:
    https://www.facebook.com/FULLdelectura/videos/519750075417895/

Azafu 
    Participant

Bon dia,
    He finalitzat la lectura del llibre en un tres i no res. Hi havia algunes cançons que coneixia amb anterioritat i m’ha resultat ben interessant la història creada a partir d’aquestes melodies, ja que m’ha oferit una nova perspectiva i profunditat respecte a les lletres de les cançons. Pel que a fa a les històries basades en cançons desconegudes per a mi, tinc pendent escoltar-les per tindre una visió més rica dels relats llegits.
    Per als qui encara no heu començat l’obra, vos anime a llegir-la.

Full de Lectura 
    Gestor de comptes

Bon dia! Gràcies per compartir la teua opinió! Si vols en aquest enllaç (https://fulldelectura.com/libros/i-tu-sols-tu/forum/topic/la-banda-sonora-del-llibre-i-tu-sols-tu/) pots trobar totes les cançons del llibre.

I què és el que més t’ha enganxat a la lectura? Què t’han semblat els personatges?

Azafu 
    Participant

Gràcies per l’enllaç amb les cançons, ja he pogut escoltar algunes. Pel que fa a l’obra en general, m’ha enganxat el fet que cada relat és completament diferent respecte alss personatges principals i l’espai en què es desenvolupen les històries.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account