Foc a Roma!

El tema conté 0 respostes, té 1 opinió , i s'ha actualitzat per última vegada el  Full de Lectura fa 2 anys, 3 mesos.

  • Autor
    Entrades
  • #13878
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

    “Impulsadas por el viento, algunas de las grandes pavesas desprendidas del cuerpo de cera del falso Druso o del corazón de Valeria, abrasada en vida por un Eros trágico, volaron sin apagarse sobre tejados y azoteas, yendo a caer en la techumbre de paja de una de las tabernas de los alrededores del Circo Máximo, llamada El Fénix, porque se había quemado ya en varios incencios y siempre resurgía de sus cenizas”

    A les últimes pàgines de ‘El amante germano’, Pilar Pedraza construeix un bonic mosaic de la Roma de l’època i les seues gents. I dibuixa unes línies que, tot llevant-li gravetat al final que han patit Próxima i Valeria, sembla voler dir que Roma es cremarà tantes vegades com faça falta, que sempre renaixerà de les cendres. Què us ha paregut aquest final?

    “El césar Cayo, cuyos ojos de águila no descansaban jamás, fue uno de los primeros que vio el resplandor a lo lejos, desde una terraza del palacio. Su niño, que jugaba a sus pies con un carrito, miró en la misma dirección y gritó alegremente señalando con el dedo: “Mira, papá: arde Roma”. El emperador se cubrió el rostro con un pliegue de su manto.”

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Iniciar sessió

o    

No recordes les teues dades?

Create Account