Amor i sexe amb un ninot de cera

El tema conté 3 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Basalara fa 1 any, 3 mesos.

  • Autor
    Entrades
  • #13850
     Full de Lectura 
    Gestor de comptes

    Segueix a bon ritme la lectura de ‘El amante germano’?

    Si heu arribat al capítol XI, haureu trobat unes paraules molt especials pronunciades per Próxima. A nosaltres ens ha encantat i volem veure què us pareix.

    “El amor, el amor, eso carece de importancia -dijo Próxima-. El amor tiene épocas, le influyen el calor y el frío, depende de caprichos inexplicables del cuerpo o de la mente. No debes preocuparte porque parezca crecer o menguar como las mareas. Con el más humano de los amantes te pasaría lo mismo. El sexo, en suma, que es lo único que parece preocuparte, está sobrevalorado entre los mortales. ¿Crees tú que los dioses copulan continuamente como conejos? ¿Cuántas veces crees que lo ha hecho Hécate y con quién? ¿Y Prosperina con el invisible Hades? Ni siquiera Venus tiene tantos amanes como piensa la gente.”

    Creieu que, en el fons, la jove Valeria no ha recorregut a les arts de Próxima per l’amor sinó pel sexe? Penseu que el que sempre ha buscat ha sigut, en definitiva, un joguet sexual?

    #13857
     Basalara 
    Participant

    Jo crec que, per una banda, Valeria persegueix una idea de l’amor i no l’amor real (que seria, més bé, el que explica Próxima); per l’altra, una volta té l’amant al seu costat (encara que siga un ninot; el Druso de veritat tampoc era molt més), experimenta temor per la seua possible pèrdua; és a dir, tem el desamor. Tinc la impressió que li preocupa el sexe perquè suposa l’expressió de l’amor de Druso, que no sap dir-li ni fer-li cap altra cosa.

    En el vídeo @ochando parla d’un tipus de personatge en el que trobe encaixa Valeria: la dona que enceta el seu camí d’iniciació però fracasa.

    #13858
     Pedraza 
    Participant

    Me gustaría señalar que los sentimientos de Valeria no se mueven en la dicotomía romántica de amor y sexo, sino en la concepción clásica del deseo y del goce, en la que están implícitos tanto los propios sentimientos como la posesión del cuerpo del amado. El amor y el sexo son construcciones modernas. Druso aparece a los ojos de Valeria como un Aquiles, es decir, como un semidiós cuya sola mirada le hace perder el sentido y desear la fusión con él. La imagen artificial de Druso tras su muerte es el recordatorio de una noche en la que Valeria disfrutó del amado.

    #13861
     Basalara 
    Participant

    Pero aquí también hemos de tener en cuenta la flecha que le dispara Eros ¿no?

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account