La quotidianitat de la veu d'Anna Lis

Este debate contiene 0 respuestas, tiene 1 mensaje y lo actualizó  Full de Lectura hace 3 semanas, 5 días.

• Autor
    Publicaciones
     Full de Lectura 
    Jefe de claves

«Que no em volia, va dir molt seriós mentre preníem un café amb llet en un bar runós i solitari on m’havia citat. Des de la barra, l’amo no ens llevava ull, érem els únics clients i estàvem representant una escena bastant desagradable. No m’anava bé eixir aquella vesprada, a penes em quedava un temps per a acabar un treball complicat que havia d’entregar en tres dies. Per a mi anhelat títol de llicenciada. Però ell insistí a parlar amb mi, era urgent, per favor vine. Va insistir tant, semblava tan ansiós, que per un moment vaig pensar que potser se’m declararia, igual s’havia adonat per fi que ja era hora, després de quatre anys de relacions. Sexuals, vull dir, no de relacions formals com deien els antics, no, més aviat quatre anys portàvem quedant quan ell volia, per a follar, majorment.

Que no m’estimava, va repetir, i jo vaig contestar que ja ho sabia (…)»

En les pàgines de Darreres Oportunitats trobem moltes situacions quotidianes, anècdotes que ens poden fer sentir interpel·lades o que trobem símils amb el nostre voltant. Quins són els relats on més proximitat a la realitat trobeu?

Viendo 1 publicación (de un total de 1)

Debes estar registrado para responder a este debate.

Inicia Sessió amb el teu usuari i contrasenya

o    

Ha oblidat les seues dades?

Create Account