Anna Lis ens llig un fragment del llibre

Este debate contiene 2 respuestas, tiene 2 mensajes y lo actualizó  Full de Lectura hace 2 meses.

• Autor
    Publicaciones
     Full de Lectura 
    Jefe de claves

«Quan em deixà, vaig decidir matar-lo, cremar-lo i llançar les seues cendres a un bosc, a mercè de les feres. Sempre he tingut molt viva la imaginació i en aquell moment també perversa: m’alleujava pensar l’escena, visualitzar Tomàs en cendres, representar-me un senglar ensumant-les i escampant-les amb el musell, amb les potes: Tomàs desaparegut per a la humanitat, de Tomàs no quedaria ni rastre. Encara em semblava poc, com a càstig.»

Els relats d'Anna Lis

#AnnaLis ens llig un fragment dels relats de #DarreresOportunitats."Quan em deixà, vaig decidir matar-lo, cremar-lo i llançar les seues cendres a un bosc, a mercè de les feres. Sempre he tingut molt viva la imaginació i en aquell moment també perversa: m'alleujava pensar l'escena, visualitzar Tomàs en cendres, representar-me un senglar ensumant-les i escampant-les amb el musell, amb les potes: Tomàs desaparegut per a la humanitat, de Tomàs no quedaria ni rastre. Encara em semblava poc, com a càstig."#clubvirtual #llibrejunyMés en https://fulldelectura.com/

Publicada por FULLdelectura en Martes, 4 de junio de 2019

Azafu 
    Participante

Bona vesprada,
    Hem sembla molt interessant la proposta de lectura d’este mes, no coneixia a l’autora i gràcies a aquest fragment m’han agafat ganes de llegir el llibre per veure com es desenvolupa la història.

Full de Lectura 
    Jefe de claves

El fragment d’aquest text correspon al relat ‘Anècdota’ de la pàgina 17. Potser és un dels més curts (únicament ocupa dues pàgines), però directe i sorprenent.
    Ja ens contaràs què et sembla i benvinguda al club!!

Viendo 3 publicaciones - del 1 al 3 (de un total de 3)

Debes estar registrado para responder a este debate.

Inicia Sessió amb el teu usuari i contrasenya

o    

Ha oblidat les seues dades?

Create Account