La banda sonora de 'A la platja de Camus'

Este debate contiene 4 respuestas, tiene 3 mensajes y lo actualizó  Full de Lectura hace 2 meses, 2 semanas.

• Autor
    Publicaciones
     Full de Lectura 
    Jefe de claves

Les referències a la música estan molt presents durant la lectura del #llibredelmes.

En aquest espai volem compartir les cançons que sonen en les pàgines de ‘A la platja de Camus’.

I comencem amb ‘Vostè és aquí’ d’Antònia Font.

Torre Babel 
    Participante

La veritat és que al llarg de la novel·la sonen moltes melodies i formen part de l’ambientació espacial i temporal (Alger, Narbona, València, Oliva, Pedreguer…anys 50, 60 70, 2000…). Per a mi és un dels aspectes de l’obra que m’han agradat i, fins i tot, en determinats passatges m’han emocionat i m’he sentit molt a prop dels personatges quan escoltaven o recordaven determinades cançons.
    No debades la novel.la comença amb Toni-Lluís pensant en la feina que té per davant per a preparar el concert que té a la nit a la platja de La Patacona. I una de les coses que més m’agrada, al respecte, és la relació que té Toni Lluís amb la seua guitarra una Fender Stratocaster, com la d’Eric Clapton, i la cançó My father’s eyes.
    En la pàgina 13 llegim “quan encara no clarejava el dia, el My father’s eyes d’Eric Clapton amb què es va adormir l’ha despertat. Als tretze anys, Toni Lluís va descobrir el poder de les melodies per neutralitzar els sorolls dissonants de la vida (…) Anit no podia dormir ni tampoc concentrar-se en la tonalitat assajada en silenci…”
    Segur que tindrem ocasió més endavant de continuar parlant de la músics d’A la platja de Camus.

Torre Babel 
    Participante

Una pregunta per a “full de lectura”: Nosaltres podem pujar cançons o fotos?
    Una altra qüestió: Podries pujar el tema «Angelina» d’Atonia Font.

Nur 
    Participante

Al programa «Territori sonor» d’À Punt, conduït per Amàlia Garrigós aparegué la banda sonora del llibre. Es pot escoltar en À punt a la carta i en aquest vídeo: https://youtu.be/vjLQSqpUZq4

Full de Lectura 
    Jefe de claves

Hola @joanpons! Clar que podeu compartir fotos, música, vídeos i tot el que considereu necessari!

Viendo 5 publicaciones - del 1 al 5 (de un total de 5)

Debes estar registrado para responder a este debate.

Inicia Sessió amb el teu usuari i contrasenya

o    

Ha oblidat les seues dades?

Create Account